• Email: info at stichtingvzg dot nl

wordt ook Partner van de stichting

Bij Stichting Verenigingsondersteuning zonder Grens zijn personen betrokken welke jarenlange ervaring hebben in het organiseren van evenementen van alle soorten en omvang. Hierdoor zijn in de loop der jaren ook vele samenwerkingen geweest met diverse leveranciers. Door deze ervaring heeft de stichting ook helder met welke leveranciers afspraken gemaakt kunnen worden, welke optimaal ten bate komen voor de vereniging waarmee wordt samengewerkt.

Deze bedrijven noemen we onze partners, door gebruik te maken van de partners van de stichting kunnen verenigingen zich verzekeren van onderstaande punten:

• Beloven is doen; onze partners komen hun afspraken na.
  • Geen verrassingen; we weten wat we afspreken en hier zijn duidelijke afspraken op voorhand over.
  • Offerte = factuur; er zijn geen verborgen kosten waar verenigingen achteraf mee geconfronteerd worden.

Onderstaande bedrijven zijn partner van de stichting Verenigingsondersteuning Zonder Grens:

Logo Mosae Secure & Facilities Partner van Stichting Verenigingsondersteuning Zonder Grens

Mosae Secure & Facilities

Einsteinstraat 1
6227 BS Maastricht
info at mosaesecure dot nl
www.mosaesecure.nl

Logo Up-Stage Podium verhuur Partner van Stichting Verenigingsondersteuning Zonder Grens

Up-Stage Podium verhuur

Zoerbeemden 16J