• Email: info at stichtingvzg dot nl

wordt ook Vriend van de stichting

Ook u kunt "Vriend van de stichting" worden. Wat is een vriend? Uiteraard is iedereen voor ons een vriend maar om de toevoeging "van de stichting" te krijgen zijn wij op zoek naar mensen die ons financieel willen ondersteunen in de vorm van donaties.

Het ontvangen van donaties is voor Stichting Vereningsondersteuning Zonder Grens van belang om te kunnen bestaan. De stichting is opgericht zonder doel om winst voor zichzelf te maken. Winst bij de evenementen, welke we ondersteunen komen ten goede van de vereniging die op dat moment samenwerkt met onze stichting.

Echter hebben wij net als iedereen onze eigen vaste kosten zoals bankkosten, transactiekosten, leges en administratieve kosten om onze activiteiten en doelen te blijven continueren.
Naast onze vaste kosten, als stichting, hebben wij in onze missie ook staan dat wij blijven investeren in nieuwe materialen welke nodig zijn om de evenementen en de te behalen winst voor de vereniging te blijven maximaliseren. Hierdoor kunnen wij op termijn steeds meer samenwerkingen met verschillende verenigingen aangaan en hun faciliteren naar een ieders behoefte.

Bovenstaande kosten en doelen kunnen wij alleen realiseren, doormiddel van donaties. Bent u of uw bedrijf net als ons een verenigingsmens en wilt u via de stichting verenigingen ondersteunen doe een donatie en wordt "Vriend" met de toevoeging "van de Stichting".