Wij stellen ons voor Het Bestuur

Wij zijn Chayenne Eerlingen, Roger Gorissen en Jeremy Erkens, het gezicht en drijvende kracht achter Stichting VZG.

Wij besteden een groot deel van onze vrije tijd graag aan de ondersteuning van verenigingen die hierom vragen. Met ons rijkelijk verenigingsleven als actief lid tot bestuurder, hebben we een grote kennis met het reilen en zeilen van het verenigingsleven vanuit meerdere aspecten. Hierdoor begrijpen wij de problemen en uitdagingen, waarmee verenigingen te maken hebben.

Daarnaast hebben we in het verleden vanuit ons lidmaatschap bij diverse verenigingen al vele grote evenementen mogen organiseren, hierbij kan men denken aan:

• Groéselt Zoonder Grens
  • Koningsfeesten
  • Euregionaal Prinsentreffen
  • Zeepkistenrace
  • Parkfeesten

Zoals de lijst met evenementen al laat zien gaat het om een grote diversiteit van doelgebied en de omvang van evenementen. Deze kennis is een waardevol aspect van ons persoonlijk als fundering voor het ontstaan van Stichting VZG.

Jeremy Erkens – Voorzitter
M: jeremy at stichtingvzg dot nl
T: +316 39 79 69 12

Roger Gorissen – Secretaris