• Email: info at stichtingvzg dot nl

Onze missie

De stichting Verenigingsondersteuning zonder Grens is opgericht met het doel om verenigingen te ondersteunen bij het realiseren van hun doelstellingen. Wij willen bijdragen aan een samenleving, waarin iedere vereniging de kans krijgt om zich te ontplooien en zijn of haar talenten te laten zien. Door middel van ondersteuning en advies willen wij verenigingen in staat stellen om hun doelen op een efficiënte en effectieve manier te realiseren.

Onze visie

Onze visie is om een ondersteunende en erkende rol te spelen in de verenigingsondersteuning in de regio Eijsden-Margraten. Wij willen ons richten op het bieden van diensten aan verenigingen, zodat zij hun doelstellingen kunnen behalen en een positieve bijdrage kunnen leveren aan de samenleving. Wij willen ons ook inzetten voor het vergroten van de betrokkenheid van mensen bij hun verenigingen, zodat zij zich verbonden voelen met de gemeenschap en een actieve rol kunnen spelen in het realiseren van een duurzame en inclusieve samenleving.