Uitlenen materialen

Indien u als vereniging een activiteit gaat organiseren, waarbij u materialen nodig heeft welke u niet in uw bezit heeft kunnen wij als Stichting Verenigingsondersteuning Zonder Grens u hier mogelijk bij helpen.

Onderstaande materialen zijn in het bezit van de stichting en kunt u kosteloos gebruiken tijdens uw evenement. Het enige wat wij hiervoor terugvragen is dat wij reclamemogelijkheden krijgen voor onze stichting tijdens uw evenement. In welke vorm dit zal zijn kan in onderling overleg plaatsvinden.

Onderstaand de catalogus met materialen van onze stichting. Wanneer u op de knop van een bepaald item klikt kunt u meer info vinden, bijvoorbeeld aantallen en bijbehorende specificaties. Op de pagina van het onderliggende item kunt u een aanvraag indienen.
Als alle gewenste items zijn geselecteerd en aangevraagd zullen wij bekijken of de gevraagde materialen in de door u gevraagde periode beschikbaar zijn.
Indien dit het geval is zult u digitaal een bruikleenovereenkomst ontvangen.
Wanneer u deze ondertekend retour stuurt, zullen we een datum en tijdstip met u afspreken waarop u de materialen kunt afhalen.

Binnenkort volgen de eerste materialen!